دردودل های من با آقا

سلام آقا خوبی؟ فکر نکنم خوب باشی مگه کارهای ما خوبی هم براتون میاره جز غم وغصه آقا شنیدم میگن:زیرچشماتون کبود شده شنیدم کار هرروزتون غم وغصه شده اتفاقأدلیلش هم گفتند میگن برای شیعه هات گریه میکنی شنیدم توقع از ما بچه شیعه ها داری که گناه نکنند تنهات نزارند آقا به خاطر نامردی ما گریه میکنی؟آقا منم با کارهام دلتون رو شکستم اشکاتون رو جاری کردم آقا من دیگه دلیل گریه هاتون نمیشم آقا اجازه میدی منم شریک غم هات بشم؟آقا شرمندتم کجاها دستمو گرفتی نفهمیدم حالا که فهمیدم جبران میکنم آقا میبینی جامعه چی شده پسرا حتی از بیرون رفتن میترسند بعضیا میگن بیرون میریم با هزاران ترس میریم میگن میترسیم به گناه آلوده بشیم آقا من که دیگه راه دیگه ای نمی بینم جز اینکه خودتون بیایید و در جامعه امنیت ایجاد کنید .بیایید همه با هم کاری کنیم که دلیل گریه های آقا نباشیم به امید ظهور آقا.



نظرات شما عزیزان:

ساعت17:16---20 آذر 1394
ﻣﺮﺩ ﺷﯿﺦ ﺩﺍﻧﺎے ﻣﺮﺷﺪ ﺷھﺎﺏ /

ﺩﻭ ﺍﻧﺪﺭﺯ ﻓﺮﻣﻮﺩ ﺑﺮ ﺭﻭے ﺁﺏ /

ﯾﮑے ﺁﻥ ﮎ ﺩﺭ ﻧﻔﺲ ﺧﻮﺩﺑﯿﻦ ﻣﺒﺎﺵ


ﺩﮔﺮ ﺁﻥ ﮎ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ﺑﺪﺑﯿﻦ ﻣﺒﺎﺵ



ﻓﺎﻃﻤﻪ
ساعت18:21---16 آذر 1394
ﺳﻼﻡ
ﻭﺑﺖ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻭ ﻣﻌﻨﻮﯾﻪ
ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺒﺎﯾﺖ
ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﯽ
ﺍﻟﻠھﻢ ﻋﺠﻞ ﻟﻮﻟﯿﮏ ﺍﻟﻔﺮﺝ
@} ;-


زهرا
ساعت15:41---10 آبان 1394
سلام
وبت عالیه به منم سر بزن


TaRaNnOM
ساعت20:23---8 آبان 1394
وبت عالیه به منم سر بزن

mohammad
ساعت15:45---6 آبان 1394

سلام . وب عالی داری افرین خیلی خوبه انشالله همیشه موفق باشی . به من هم سری بزن



مسافر منتظر
ساعت15:18---6 آبان 1394
اللهم عجل لولیک الفرج

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1389برچسب:, | 11:16 | نویسنده : غلام d@r به d@r |